2015. szept. 16.

Futócipő teszt - Nike Lunarglide 7

Tesztelő és cikkíró: Klemné-Zabó Ágnes - maratonfutó


Külső

Gyönyörűűű…., nyilván! :) Bár maratonfutóként nem csupán a külsődleges szempont a legfontosabb, azonban azt gondolom, hogy végre azokat az időket éljük, ahol már picit a divatot is be lehet csempészni a mindennapok edzésébe, és futóként, izzadtan mégis érezhetjük magunkat csinosnak. Ezen kívül nekem, mint lila-futócucc-őrültnek akárhogyan is van, a színválaszték egy fontos szempont a cipőválasztásnál!





Praktikum

Végre egy cipő, aminek normális hosszúságú a cipőfűzője!! A mostani futócipőkből nem tudom mi oknál fogva, spórolnak a cipőfűzővel... Általában egy futó, ahogy én is, dupla csomót köt a fűzőre, de ez a legutóbbi cipőimmel lehetetlen volt. Most végre a Nike-nál ez megfelelő! Ennek kifejezetten örültem!

Kényelem

Már a boltban a próba alatt éreztem, hogy bár ez a cipő más, mint az eddigiek, mégis nagyon-nagyon kényelmes. Én mindig Asics-ben futottam, immár több, mint 10 éve, tehát ez most mondhatni gyökeres váltás nálam, és valóban tesztüzem. Első benyomásom alapján jóval kényelmesebb és kellemesebb viselet a Nike Lunarglide 7, mint a kicsit feszes, szoros, masszív és „határozottabb” Asics-ek. Kérdés, hogy ez a kényelem és lazaság hosszú távon mennyire lesz pozitív? Mennyire fogja a lábam a hosszabb futásoknál? Ám első tapasztalatként, egyelőre előnyére válik!
Lábfejnél kifejezetten széles, sok helyet hagyva az olyan széles lábfejűeknek, mint én. Talpa puha, jóval ruganyosabb az eddigi cipőimnél. Súlyra könnyű, nagyon könnyű.

Anyag

A cipő felső része egy könnyű, szőtt Flyknit. Első látásra kicsit vékonyabbnak, talán nem annyira tartósnak tűnik, de majd kiderül, hogy az idő ezt igazolja vagy sem.

Hamarosan következnek a futó tapasztalatok Nike Lunarglide 7-ben! :)

A cipő: http://goo.gl/LFL6hv

Teszt második forduló>>>










Szólj hozzá!